onsdag 17 augusti 2011

Tisdagens plan

Rgnet bara öset ner, rätt mysigt faktist. Jag har hunit vara med albin på dagis. När vi ändå var rustade för regnet så gick jag förbi afären. För jag behövde blomkål, till middagen. Jag har röjt lite här. I eftermiddag ska jag till naprapaten det käns skönt. För jag har så ont i min nacke. Skönt att få lite egentig. För det är värkligen något som är en bristvara. Men jag mår inte dåligt över det. Jag älskar att vara med mina barn! I kväll så komer min faste för bi. Hon bor i stokholm så det är inte så ofta man ses. I kväll så ska jag göra lax bollar som ska  cerveras med blomkålsmos med ost i och lätt kokta socker ärtor. Behöver jag säga att jag länktar till middagen =). Vi har ätit så mycket kött och kyckling den senaste tiden. Så jag tycker det är dax att äta lite fisk också!

Nästa vecka har jag tänkt göra en matsedel. Så man sliper gå till afären stupi trekvarten. Och då ska både kött, fisk, och kykling finas med. Har tänkt testa några nya maträtter faktist. Jag älskar att exprimentera. Hälst när det blir bra =)





Inga kommentarer: