måndag 1 augusti 2011

Vikten vecka 4

Veckas vikt resultat blev - 2 kg. Det käns grymt bra. Inte nog med det har förlorat 0,5 cm runt höfterna, på 1 vecka! Iinte illa pinkat. Nu har jag gått ner 9 kg blankt på 4 veckor. Käns skönt måste jag erkänna! Jag satsar på att ha gått ner 10 kg till nästa vecka altså 1 kg på en vecka. Käns inte helt omöjligt! Eller vad tror ni?

Dagen började bra med äggröra med mycket smör kaffe med grädde och vatten. I går köpte jag en redig bit entrecote som jag har skärt i rejäla bitar. Så jag ska äta en till lunch med vitlöksmör. Middag blir det antagligen favorit i repris som lunchen eller nått annat. Det återstår att se vi ska och handla när det större barnet har vilat.

Start +42,1
Start vikt 100,1
Veckans vikt 91,2kg
Tappat sen start 8,9kg
Kvar till mål 33,2 kg
+/- Från förra månaden -8,9

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer: