fredag 12 augusti 2011

Kul läsnig eller?

Idag har jag och barnen varit till nibys och lekt med en kompis åt Albin. Hela eftermiddagen, det tyckte albin var väldigt kul. Efter det så for vi och handlade lite. I gentligen så skulle jag inte ha nått annat än fläskfile, bacon gorgonsåla ost, ägg, och grädde. Men kom även hem med salami, rökt kalkon, och lövbiff. Lövbiffen var så fin. För att ha när man ska göra rulader. Som jag älsakar. Snabbt, gott och enkelt!

Blev så jäkla god middag i dag! Det bästa var nog känslan efteråt. Jag fick harmoni i kroppen. Jag var inte sugen på nått als!!! Och det var grymt längesen det infansig i kroppen. Om jag inte mins helt fel så var det när jag presis hadde lagt om min kost till lchf.

Jag vet att man inte ska hålla på att väga sig i tid och otid. Men jag kunde inte låta bili. Jag hadde ståt stil. Helt ärligt så bryr jag mig inte så jäkla mycket. För jag mår bra. För jag får vara mätt, glad. Dessutom så vet jag att det kommer att komma igång igen. Tror nog bara att min kropp behöver stana upp och tänka lite. Jag äter inte så här som en diet. Utan har tänkt äta så här så länge jag mår bra av det. Och förmodligen så blir det rästen av livet. För jag gör alt för att motvärka att jag ska få diabetes. För jag ligger värkligen i risksonen, eftersom vi har det i släkten. Och jag har fått graviditets diabetes båda graviditeterna. Dåk utan medicin, men ändå. Min sambo slår värkligen huvudet på spiken i bland. För i dag sa han hur kul är det att äta cembrige och gå och vara hungrig hela tiden. Och det har han värkligen rätt i!


Men ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer: