lördag 29 maj 2010

Irriterande!

När jag och sonen var och handlade här om dagen i en matafär nära oss så skulle jag handla äkta vaniljlpulver. Men dom hadde tydligen slutat med den!!!??? Hon skulle kolla om det fans hoss nån annan tillvärkare. Inte mer med det. Idag när vi var och handlade i stan efter loppisen. Så tänkte jag handla Äkta vaniljpulver för dom har hafft det förrut. Men dom hadde också tudligen slutat med den. Och eftersom vi bor i en liten stad så måste jag beställa dejävla vaniljpulvret för jag bettalar inte 19 kr för en vaniljstong. Och dessutom så de märken vi har här i stan fins det inget ekologiskt. Nä jag säger då bra det. Vist det kan vara mysigt att bo i en lite stad. Men om man läser om nått i en tidnig som man skulle vilja pröva så tar det en evighet innan de tar sig hit!! Ja ja nog gnällt. Nu ska jag ta och beställa vaniljpulvret & jag ska då beställa 4 st så jag har ett tag i alla fal.













♥Beatrice♥

Inga kommentarer: