måndag 20 augusti 2012

Dag 1

I dag är första dagen på min 100dagar utmaning. Från och med i dag till 24 september. Så kommer jag att utesluta stärkelser och socker. (potatis, rotfrukter, pasta, ris, bröd, choklad eller lchf-bakverk, bär frukt.) Bär kommer jag att tilåta efter en månad max 1 gg i veckan.

Jag kommer att äta som Katarina Zytomierska jorde i slutet på hennes viktminskning. Kommer att äta på en arssette för det är så lätt man äter för mycket och står still i vikt i stället för att gå ner.

I dag har jag och barnen gått till stan (5,87km) och lekte i badhusparken i solen. Det var hur skönt som hälst! När barnen somnat så gick jag förbi företaget jag ska jobba åt och fick lite info. Gick även för bi mamma på hennes nya jobb. Gick även in på företagets bank och lämnade in info så jag får in min lön på rätt konto =) Sen så gick jag och barnen hem (6.02km) Vi lagade man det blev korvstroganoff frå Katarinas bok.

Nu i kväll har jag ränsat i garderoben och slängt förstora klädet. Det är lika skönt VARJE gång jag lovar!

Mitt matintag för dagen
Frukost Kaffe med kokos fett och en skvätt grädde
Lunch Grillad kyckling med bea
Middag Korvstroganoff med blomkålsmos

Inga kommentarer: