torsdag 30 augusti 2012

Dag 9

Igår så testade jag den om diskuterade bullet coffee. Och jag ska erkänna att jag var lite skeptisk till detta..Men det smakade nästan som man hadde grädde i...Konstigt. Lär nog bli fler gånger.

Igår var jag och satt in en kopparspiral. Det står att man inte ska gå upp i vikt av den. Det en av den största anlednigarna varför jag valde just den. Eftersom jag har så grymt lätt att gå upp i vikt. Och eftersom jag nu kämpar med de sista kilona. Så vill jag nu inte ha nått som gör det ännu svårare. Det är nog svårt ändå! Så vi får hoppas att det är så.

Jag var och arbetadde ett kvälls pass. Det är ganska skönt att ha börjat få arbeta. Efter ha varit hemma i drygt 2 år(sjukskrivning efter volten och föräldraledig). Nästa vecka börjar det på alvar. Så vet ni av nån som behöver en ducktig personlig assistent hör mer än gärna av er.(helst i piteå) Jag vill jobba mycket!

Frukost Bullet coffee
Lunch Rygberg med zuccini, lök och äggula
Middag ÄML (äggmjölks latte)
Kväll Bullet coffee

Inga kommentarer: