torsdag 9 augusti 2012

Vilodag

God kväll på er.

Ikväll fick familjen denna god rätt till middagen.



Jag har även provat ägggmjölks panaccota...det var inte riktigt vad jag hadde väntat mig. Så jag ska försöka mig på en annan variant. Så får vi se vart de landar.

I dag fyndade jag enrecote´ till halva priset. Så jag slog till så i morgon blir det grilning för vår del =)).

Ikväll ska jag mig på ett försök till en vilo dag från träningen...får se hur jag lyckas med det. Jag viste inte ens att det existerade...

Men nu blir det en kopp té som har blivigt upp hottat med de här kryddorna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag har nu läst igenom din blogg och har en fråga...när vägde du 100 kg? Före eller efter grav?

Beatrice sa...

Dagen för dottern föddes. Jag gick ner ynka 6 kg i samband med förlossningen. Väm är det som frågar?