tisdag 21 augusti 2012

Dag 2

I dag har jag min andra dag på 100 dagars utmanigen. Än så längd har det gått bra. Känner mig lite trött i dag. Beror nog på att det regnar och är almänt grått ute.
Vi håller på att inskola våran yngsta på dagis. Käns lite märkligt måste jag erkänna...Det är inget vidare väder ute i dag...men jag tror vi ska hinna med en promenad när vi hämtar Albin från dagis i dag.



Maten ligger altid på en arssete eller en barn talrik. Eftersom det har en tendens att bli för mycket mat annars.
Frukost Kaffe med kokosfet + en skvätt grädde
Lunch Kyckling, oliver fetaost och bea
Middag köttfärsås med shakiranudlar (eller hur det nu stavas)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gunsan här
jag åt pannbiff med färska champinjoner å stekt brockoli till middag i dag .
INGET socker här heller :)
hejja oss !!

Beatrice sa...

Bra där! =)