fredag 31 augusti 2012

Dag 10

Hej på er. Denna vecka har värkligen gått i dem gråa skalan. Ett teck på att hösten värkligen har kommit? Igår började jag har små börja leta lite jobb men det var ju en mindre bra syn. Det fins praktist taget inget här i piteå i alla fall. Men jag letar vidare tills jag får napp. Har skrivit ut lite pappaer för att sika in till olika företag att jag är intreserad av att arbeta. Så får vi se vad det ger för respons.

Jag gick en kort promenad med barnen i går eftermiddag då det var så blåsigt. Och det var lite svårt att gå med dubbelvagnen. Efter promenaden så for vi och hälsade på barnens mormor.

Väl hemma så skulle vi äta middag. Så var det inte så kul för min del. Fick tandvär kvällen innan. Och när jag väl skulle äta min köttbullar kunde jag kanpt få upp munen. Och när jag väl fick det så jorde förbaskat ont att tugga. 

Frukost ÄML
Lunch ÄML+ en skvätt grädde
Middag Köttbullar(egna) med stekt vitkål brunsås och hemma jord lingonsylt.

Inga kommentarer: