lördag 25 augusti 2012

Härlig känsla!

God kväll på er!

Hur går det för er med utmanigen? Igår föll jag dit lite. En liten bit kladkaka och en del starka chsedoodels. Men konsikvenserna lät inte vänta på sig. Helt ärligt tycker jag att det är bra. För då fattar hjärna att den ska låta bli. (förhopnings vis)

Idag har hela familjen gått fram och tillbaka till stan (1 väg ca 5 km) I stan fyndade jag mig en del kläder. Kände att det var dax då jag inte tror det kommer att försvinna så mycket mer från överkroppen. För då vet jag då inte vart den ska ta ifrån =) Har även fyndat en ny staver mixer med tillbehör. Jag använder stavermoxern varjae dag på ett eller annat sätt. Nästan så jag funderar på att kasta elvispen...Då det tar mindre än halva tiden att vispa ex grädde. Men den får vara kvar än. Onödigt vetande är att detta är våran 4 stavermixer. Hur många har du haft under din lifstid...Jag är ju inte så last gammal än..28år. Och det är redan min 4...
 

 

 
När barnen hadde lagt sig så började jag än en gång röja och slänga kläder i garderoben. Det är så grymt befriande. Man känner sig konstigt nog rikare...
 
Så i kväll lär jag lägga mig nöjd och gald.
 
Dag 6 
Frukost: Äggmjölk latte (utan vatten)
Lunch Kaffe
Middag Tackos
Kväll Protein chokladmousse

2 kommentarer:

Monika sa...

Klarar du dig enbart på kaffelatte ända fram till middag?

Beatrice sa...

Det var ju äggmjölks latte. Och det är en del fett i den som gör att jag håller mig länge. Jag har som regel att inte äta förän jag är hungrig. Och blir jag inte hungrik för än vid middagstid då äter jag inte förän då. Jag styr inte mina mattider efter klokan. Utan efter vad magen säger (inte hjärnan)