onsdag 8 augusti 2012

Roligt =))

God kväll på er!

Igår jorde jag mig en ny upptäkt. Jag skulle ta på mig mina arbetsbyxor som jag har när jag arbetar i trädgården. Sist jag hadde på mig dom satt dom rejält tajt. Och nu sitter dom löst snart är det dax för bälte tror jag...hi hi
Det som är väldigt roligt är att när jag köpte dom så satt deom mer tajt än nu. Och jag köpte dom innan mina båda graviditeter. =))


I dag drog jag av mitt första zumba pass för veckan på förmiddagen. Har även hunnit med ett pass med styrketräning nu på kvällen. Jag kollade in mina mått i dag. Och jäklar vad det har hänt grejer på 4 månader!!! Måste inse att vad som står på vågen inte är allt.

Jag har även prövat göra panccota på äggmjölk återkommer i morgon om hur det blev.


Kvällens bild. Ser ni nån skilnad sen ? Man blir lite "blind" själv så hjälp mig att se =)



Inga kommentarer: