tisdag 28 augusti 2012

Dag 8

Även denna dag har varit i den gråa skalan...Veckans första inskolnings dag för fröken. Det har gått super bra. =)) Men jag är lika irriterad över de sjuka reglerna detta land har angående hur mina barn får vistas där...Får hoppas det lösersig på ett bästa sätt.

När jag hämtade Albin från dagis i dag blev det en promenad  på 5km i det gtåa vädret. Men det var faktist ganska skönt ute. Dom brukar säga att man inte dör av frisk luft...Så det är bäst att tesa det *ler* Vi var även förbi affrären köppte frysta jodgubbar, smör och mjölk. Jag kokade sylt när vi kom hem efter våran promenad. Blev en annan variant på bär sylt jag hadde mycket jordgubbar och lite hallon. Är lite less på att få byta pyamasen på alicia varje morgon. Har även mixat ihop närande dryck så jag slipper stå och kyla den då albin inte gillar varma drycker så där jätte mycket.

I morgon ska jag testa den om talade och om diskuterade bullet coffee. Vi får se vad jag tycker om det.
 
Frukost Äggmjölks latté
Lunch Makrill med ägg och majonnäse
Middag Curry kyckling med aioli och stekta grönsaker
Kväll Kaffe med kokosolja

Inga kommentarer: