fredag 3 augusti 2012

Jag har lessnat!!!

Om en perion sitter i rullstol så bägar ingen att denna ska kunna gå.

Men jag som är dyslektiker kräver folk att jag ska kunna stava korekt. Jag kommer aldrig någonsin stava korekt hur jag än tränar. Vad är det som är så svårt att först att jag inte kommer att stava rätt.

Jag är så less på det ständigga komentareran det savas inte så det stavas så...
Vist många menar bara väl...Men eftersom det är så många så är måttet rågat.

Snart slutar jag skriva. Tror ni det blir bättre då? Nej det kommer bli mycket mycket sämre!

Tack för ordet.
Bilden är lånad från googel

2 kommentarer:

Marina sa...

Tråkigt när folk skall hacka och anmärka på hur man skriver.
Du har ju rätt att ha en blogg om du vill och de som retar sig så på hur du skriver kan väl skita i att läsa kan man tycka.
Jag läser din blogg för att du kör LCHF liksom jag.

Helena.B sa...

Tråkigt att folk inte bara kan acceptera bloggen som den är. Jag läser och förstår vad du menar trots din dyslexi. Tycker din blogg är en inspirationskälla :) Så kämpa vidare och skit i tråkiga kommentarer. Du har många läsare som uppskattar dig och din blogg!!