tisdag 28 augusti 2012

Dag 7

Igår var en riktigt trist och regnig dag. Så jag och barnen åkte för bi mormor på jobbet och lämnade våran gamla helt fungerande staver mixer. Som hon fick då hon inte hadde någon. Sen bra det vidare på familjens hus där vi var och lekte hela dagen. Barne gillar värkligen att vara där, det är en riktigt mysig miljö. Jag satt där igår och insåg hur mycket min älskade albin har vuxit och börar bli en förståndig kille. För förra hösten knuffades han väldigt mycket. Dels för att dom kom för och dels för att han presis fått en lillasyster och var almänt svartsjuk. Men i går tror jag han knuffades max 2gg.

Vi hadde så grymt tur i går med regnet. När vi presis hadde komit in på familjens hus så började regnet össa ner. Vi hadde inga regnkläder. När vi hadde komit hem och jag gick ut och hämtade gräslök och kom in så började det ösa ner igen. I bland ska man ha röta =)

Behöver jag säga att jag känner mig så GRYMT omotiverad till att kämpa med vikten. Då det ändå inte ger nån utdelningn hur jag än anstränger mig.

Hur går det för er? har ni hålt er från sockret?

Frukost Äggmjölks latte
Lunch Äggmjölks latte
Middag Torska med stekta grönsaker grön sallad och ört majonnäse
Kväll Protein smoohtie

Inga kommentarer: